ServiLocker informatiebijeenkomsten regio Noord start 2020

ServiLockerNa de eerste ServiLocker informatiebijeenkomsten in 2019 volgen er meerdere regionale bijeenkomsten in 2020. Hierbij wordt er een demonstratie van de ServiLocker gegeven evenals uitleg over het concept van de uitgifte-automaat en de invloed op het apotheekproces.

Wilt u weten welke voordelen ServiLocker voor uw apotheek kan bieden? Kom dan naar de eerst volgende informatiebijeenkomst op:

  • Woensdag 22 januari 2020 – Apotheek de Dragt in Drachten
  • Woensdag 29 januari 2020 – Apotheek Geesterduin in Castricum

Mocht u interesse hebben om op de hoogte gehouden te worden, kunt u het onderstaande inschrijfformulier invullen.

Uw apotheek toekomstbestendig door de behoefte van de zorgconsument centraal te stellen

Een ServiLocker in uw apotheek zorgt voor een hogere klanttevredenheid, minder piekmomenten en werkdruk voor uw apotheekmedewerkers. Tevens optimaliseert het de logistieke systemen binnen de apotheek.

ServiLocker is een zelfbedieningsafhaalsysteem waarmee medicatie door klanten veilig en gemakkelijk afgehaald kan worden, wanneer het hen het beste uitkomt.

  • Dit biedt de mogelijkheid om geneesmiddelen op recept zonder wachten af te halen.
  • Tussenkomst van een apotheekmedewerkster is hierbij niet nodig.
  • Alle recepten die zonder toelichting ter hand kunnen worden gesteld, kunnen via de ServiLocker worden verstrekt.
  • Drukte voor de balie wordt verminderd, waardoor er meer tijd is voor intensievere zorg.

Download hier de brochure van de ServiLocker voor meer informatie.

Wilt u meer weten over de ServiLocker, meld u dan zo snel mogelijk voor een van de bijeenkomsten online aan. Per bijeenkomst zijn een beperkt aantal aanmeldingen mogelijk. U ontvangt een bevestiging per mail met nadere instructies. Heeft u nog vragen?

U kunt Brocacef Supplies & Services bereiken via 030-686 22 11 of info@brocacefsupplies-services.nl

Schrijf u hier in voor de bijeenkomst

Menu