Schrijf u in voor de ServiLocker informatiebijeenkomst

ServiLockerNa de eerste ServiLocker informatiebijeenkomst van 19 september in Zaltbommel worden er meerdere
bijeenkomsten regionaal in Nederland georganiseerd. Hierbij wordt er een demonstratie van de
ServiLocker gegeven evenals uitleg over het concept van de uitgifte-automaat en de invloed op het
apotheekproces.

Wilt u weten welke voordelen ServiLocker voor uw apotheek kan bieden? Kom dan naar de eerst volgende
informatiebijeenkomst op:

  • Woensdag 13 november – Service Apotheek Noordhove te Zoetermeer
  • Woensdag 20 november – Apotheek Berghem – Berghem

In januari 2020 worden er tevens 2 informatiebijeenkomsten in regio noord georganiseerd.

Uw apotheek toekomstbestendig door de behoefte van de zorgconsument centraal te stellen

Een ServiLocker in uw apotheek zorgt voor een hogere klanttevredenheid, minder piekmomenten en werkdruk
voor uw apotheekmedewerkers. Tevens optimaliseert het de logistieke systemen binnen de apotheek.

ServiLocker is een zelfbedieningsafhaalsysteem waarmee medicatie door klanten veilig en gemakkelijk
afgehaald kan worden, wanneer het hen het beste uitkomt.

  • Dit biedt de mogelijkheid om geneesmiddelen op recept zonder wachten af te halen.
  • Tussenkomst van een apotheekmedewerkster is hierbij niet nodig.
  • Alle recepten die zonder toelichting ter hand kunnen worden gesteld, kunnen via de ServiLocker
    worden verstrekt.
  • Drukte voor de balie wordt verminderd, waardoor er meer tijd is voor intensievere zorg.

Download hier de brochure van de ServiLocker voor meer informatie.

Wilt u meer weten over de ServiLocker, meld u dan voor 9 november (13 nov bijeenkomst) of 16 november
(20 nov bijeenkomst) online aan. Per bijeenkomst zijn een beperkt aantal aanmeldingen mogelijk. U ontvangt
een bevestiging per mail met nadere instructies. Heeft u nog vragen?

U kunt Brocacef Supplies & Services bereiken via 030-686 22 11 of info@brocacefsupplies-services.nl

Schrijf u hier in voor de bijeenkomst

 

Menu