Overal toegang tot uw digitale werkplek met Office 365

U kunt Office 365 zien als de digitale versie van uw werkplek met opslag in de Cloud. Denk hierbij aan een gedeelde agenda met collega’s, mail op uw mobiel, meer flexibiliteit. Erg handig voor bijvoorbeeld uw administratie. Zo heeft u uw documenten altijd bij de hand via desktop, tablet en telefoon. Of het nu om leveren, onderhouden, beheren en monitoren van uw digitale omgeving gaat, wij adviseren en helpen u graag.

Onze ICT dienstverlening ontzorgt al vele jaren meer dan 550 apotheken en apotheekhoudende huisartsen. Hierdoor kan Brocacef Supplies & Services u advies op maat geven over een efficiënte en compliant ICT omgeving in uw apotheek. Naast onze abonnementen kunnen we ook ICT projecten verzorgen voor uw apotheek zoals bij een verhuizing, opening of
een software migratie. Middels een ICT dienstverleningscontracten (a.d.h.v. SLA) kunnen wij u ondersteunen in:

1. Veiligheid garantie door middel van patch management

Dit is essentieel om voldoende beschermd te zijn tegen bekende beveiligingsproblemen in software. Vaak ontstaat discussie over de urgentie waarmee patches moeten worden uitgevoerd. De ernst van de kwetsbaarheid bepaald de noodzaak om de tijdsduur tussen het uitkomen van een patch en het implementeren van een patch zo kort mogelijk te houden.

2. Installatie van Office 365 en uitgebreide e-mail mogelijkheden

Office 365 is een flexibele oplossing die al uw collega’s in de apotheek met elkaar verbind. U kunt Office 365 benaderen vanaf elk device en op elke locatie, het enige dat u nodig hebt is een werkende internetverbinding. Hiermee he​eft u overal toegang tot uw e-mail, agenda’s, documenten en contactpersonen. Daarbij beschikt u met Office 365 altijd over de laatste versies van Office. En voldoet Office 365 aan de zeer strenge Europese privacyvoorwaarden voor de opslag van gegevens, Microsoft is de eerste clouddienst waarvoor dit geldt.

3. Papierloos werken met Pharmacom

Een gemiddelde apotheek gebruikt per jaar 75 pakken printpapier, dat staat gelijk aan drie bomen. Digitaal recepten verwerken is duurzamer, goedkoper en een stuk efficiënter. Door de receptverwerking volledig te digitaliseren raken er geen recepten meer kwijt en hoeft er niet meer dubbel geregistreerd te worden. Zo kunt u alle aanschrijfinformatie zien in één overzichtelijk scherm. ICT dienstverlening kan u voorzien en ondersteunen bij de installatie van een geschikt scherm hiervoor.

4. Installatie van een SSD

De SSD is een kleine investering die stiller, zuiniger en vier keer sneller werkt dan de reguliere HDD (harde schijf). Tevens ook vele malen minder kwetsbaar doordat er geen draaiende onderdelen in zitten. Hierin worden alle documenten, programma’s en informatie opgeslagen. Een SSD is goedkoper dan een nieuwe computer, waardoor uw huidige desktop een langere houdbaarheid krijgt. Onze ICT dienstverlening kun u helpen bij het advies en de installatie hiervan.

5. Installatie nieuwste hardwaremogelijkheden

Als u wilt profiteren van de nieuwste hardwaremogelijkheden, raden we u aan over te stappen naar een nieuwe computer met Windows 10. Het is ook mogelijk compatibele computers met Windows 7 te upgraden. Brocacef Supplies & Services heeft alle voorbereidingen getroffen om te kunnen helpen met het overstappen naar Windows 10.

Wilt u meer weten over onze ICT Dienstverlening? Neem dan contact met ons op via 030 686 22 60 of via ons contactformulier.

Menu