Netwerkonderhoud van het ServiSoft Platform en de ServiLocker

In maart en april wordt er onderhoud uitgevoerd op het netwerk van het ServiSoft Platform. Dit onderhoud is een vervolg op het onderhoud van januari/februari en heeft als doel het verder verhogen van de beschikbaarheid en stabiliteit van het ServiSoft platform.

Met dit onderhoud zal er een minimale downtime van ServiSoft Track&Trace en de Servilocker plaatsvinden. Om deze downtime zo laag mogelijk te houden, worden de activiteiten in de nachtelijke uren uitgevoerd; tussen 00:00 tot 04:00 uur.

Het onderhoud vindt plaats op:

  • 9 en 25 maart
  • 1 en 8 april

Ondanks de beperkte downtime raden we u aan om patiënten, waarvan een pakketje in de Servilocker ligt, te informeren over de mogelijkheid dat de Servilocker tijdelijk niet beschikbaar kan zijn.

De helpdesk van Autopharma assisteert u hier graag bij. Tevens indien u vragen heeft over dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met de Autopharma helpdesk.

Te bereiken via:
helpdesk@autopharma.nl
088 – 864 7000

Menu