FAQ

  • Anaylsecertificaten

  • Waar kan ik analysecertificaten vinden?

    • U dient eerst in te loggen voor u bij de analysecertificaten kunt. Zoek daarna uw product. Bij het product kunt u de analysecertificaat downloaden.
  • Bestelling

  • Ik heb een product besteld maar ik zie het niet terug in mijn bevestiging

    Neem contact met ons op via info@brocacefsupplies-services.nl of  via telefoonnummer +31 30 686 22 11. Dan kijken wij uw order voor u na.

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Heeft u nog geen bevestiging ontvangen dan kunt u uw bestelling annuleren door uw winkelmandje leeg te maken.

    Heeft u reeds een bevestiging ontvangen, neem contact met ons op via info@brocacefsupplies-services.nl of via telefoonnummer +31 30 686 22 11.

  • Kan ik een product retourneren?

    Neem contact met ons op via info@brocacefsupplies-services.nl of via telefoonnummer +31 30 686 22 11. Wij maken een ophaalorder voor u aan.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Als uw bestelde producten op voorraad zijn, is ons streven om deze binnen 2 werkdagen bij u te bezorgen.

  • Wat zijn orderkosten?

    Orderkosten zijn kosten gebundeld voor administratie-/facturatie en vervoerskosten

  • Offerte

  • Ik wil graag meer informatie over een product of dienst.

    Neem contact met ons op via info@brocacefsupplies-services.nl of via telefoonnummer +31 30 686 22 11. Wij adviseren u graag.

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen?

    U kunt via het contactformulier op de website een offerte aanvragen.

    U kunt ook contact opnemen met ons via info@brocacefsupplies-services.nl of via telefoonnummer +31 30 686 22 11. Wij maken graag een offerte voor u op.

Menu